Sepang - egy igazi ázsiai verseny

A körülmények nem túl ideálisak. A boxként felállított sátorban legalább mozog a levegő, ellentétben a szingapúri parkolóházzal, de rendkívüli módon elzárnak minket a Forma1 mezőnyétől, ezzel a megfelelő infrastrukturális körülményektől is.

Túl vagyunk a szabadedzésen és az időmérőn, ami itteni idő szerint is korán volt, a reggel 8:40-es kezdés otthon hajnali 2:40-et jelent.

img-4760-copy.jpg

A körülmények nem túl ideálisak. A boxként felállított sátorban legalább mozog a levegő, ellentétben a szingapúri parkolóházzal, de rendkívüli módon elzárnak minket a Forma1 mezőnyétől, ezzel a megfelelő infrastrukturális körülményektől is.

Túl vagyunk a szabadedzésen és az időmérőn, ami itteni idő szerint is korán volt, a reggel 8:40-es kezdés otthon hajnali 2:40-et jelentett.

Minden pilótánknak sikerült javítani a csütörtöki edzéshez képest, de ez csak Mato Homolának volt elég az első tízbe, aki 5. helyen indult az esti első versenyen. Tassi Attila és Dusan Borkovic szektoreredményei nem voltak rosszak, de az ideális kör egyikőjüknek sem jött össze, így a mezőny második felének elejére kvalifikálták magukat. Borkovic 11. míg Tassi a 13. helyen végzett.

Verseny 1.

img-4780-copy.jpgNagyon jól sikerült elkapni a rajtot mindhárom versenyzőnknek. Homola egy pozíciót javított, Borkovic 3-at, Tassi pedig nem sokkal a rajt után már Borkovic mögött volt a 9. helyen. A mezőny hátsó részében történt ütközést követően pár kör után már be kellett jönnie a safety carnak és elég hosszú ideig körözött mögötte a mezőny. A verseny újra indulásaután Homola Oriólával koccant, aminek következtében kicsúszott a fűre és visszaesett a 11. helyre. Borkovic és Tassi közvetlen egymás mögött autózva együtt lépett át az előttük autózókon és foglalta el, majd meg is őrizte a verseny végéig a 6. és 7. pozíciót. A versenyben továbbra is a legnagyobb csatát a tavalyi bajnok Comini és Colciago vívta. Az utolsó pillanatig kétesélyes volt a küzdelem, de most Comininek be kellett érnie a végén a dobogó második fokával.

Dusan Borkovic 6.

Tassi Attila 7.

Mato Homola 10.

B3 Racing